Egy 150 kg teherbírású Nyizsnyij Novgorod üvegszálas tricikli és egy kínai villanymotorral szerelt kirgiz autó, 95%-ban a Ladával egyesítve ideális közlekedési eszköz a város körüli áruszállításhoz.
Hangya előre
A Nyizsnyij Novgorod-i "Forward" cég, amely nagyméretű üvegszálas termékek gyártására szakosodott, főként a közlekedési szektor számára, 2021-ben bemutatta a háromkerekű HANGYA utódját.
Az elektromos HANGYA tricikli fontos tulajdonsággal rendelkezik: zárt, üvegezett fülkéje van. Légáramlás, ablaktörlő és ablakmosó biztosított
A valamivel több, mint 300 kg-os saját tömegével 150 kg-ot tud felvenni. A teljesítmény tartalék az akkumulátor alapkészletén mindössze 40 km, egy kiegészítő készlettel pedig megduplázódik. Maximum 30 km/h sebességgel jár de számítson arra vezetője hogy a főutcákon dudálnak és taposnak rá. Ezért gyártó e gépet szállítóeszközként belterületen történő szállításhoz ajánljam de teherbírása elegendő ahhoz is, hogy ne csak pizzát és sushit szállítson, hanem az online áruházakból származó árukat is.
A villanymotor 800 W-ot fejleszt, így a "moped" M kategóriás jogosítványai is elegendőek a vezetéshez.A kerekek 12 colosak, két hátsó kerékre megy a hajtás kétfokozatú váltón keresztül. Teljes terhelésnél vagy nehéz körülmények között alacsonyabb sebességfokozattal indulhat. A test kompozit anyagokból készül. A raktérbe való bejutást redőnyök zárják.
A kormánykerék motorkerékpár. A gyártó a fülkét "nagyon ergonomikusnak" nevezi. Mondjuk ebbe a koncepcióba beleférnek a biztosított konnektorok, hely a papíroknak, okostelefonnak és italoknak.
A "Forward" cég az elektromos HANGYA tricikli alapváltozatát 600 ezer rubelért árulja.
Kami, a fürge
Kirgizisztánban pedig 600 ezer somért (körülbelül félmillió rubelért) elindították az "ideális városi teherautó" Kami Nimble értékesítését. Egy helyi fejlesztésű, 4240 mm hosszú gép 757 kg tömegű, 4,3 m 2 alapterületű karosszériában 818 kg-ot képes szállítani .
A vezetőfülke alatt egy kínai villanymotor található, amely az első kerekeket hajtja. Fél órán belül 15 kW-tól szállít. A lítium-vas-foszfát akkumulátort a karosszéria alá helyezték a tengelytávon belül. Egy
A gyártó jelentése szerint a gyártási és üzemeltetési költségek csökkentése érdekében az alkatrészek 95%-a felcserélhető Frets-szel. Kinézetre nem mondható el az autó, de a felfüggesztés (elöl McPherson, hátul laprugók) jól átvehető a VIS pickupokból, valamint ABS-es fékek, elöl tárcsafékek, hátul dobfékek. Szervokormány nincs, az utastér üvegszálas.