2013. július 24., szerda

Zöldség amit az organikus módon termeltek jelen lesz az Átalvetőben

Fénykép: Ma délután meglátogattam egy termelőt, aki szeretne Átalvető tag lenni. Zöldségeket termel, teljesen organikus módon. Nagyon sok szép terméket láttam és kóstoltam. A tapasztalat azt mutatja, hogy egyre nagyobb az igény a vegyszermentes termékekre. Az irány kezd jó lenni, viszont egyre több tudatos vásárlóra van szükség. Azt tudjuk, hogy vidéken, falun van a jövő, hiszen mezőgazdaságra lehet életet alapozni. Azon kell dolgozzunk, hogy újból visszaálljon a város és a falu közötti egészséges viszony, amely kölcsönösen fenntartja és eltartja egymást.
Ma délután meglátogattam egy termelőt, aki szeretne Átalvető tag lenni. Zöldségeket termel, teljesen organikus módon. 
Nagyon sok szép terméket láttam és kóstoltam. 
A tapasztalat azt mutatja, hogy egyre nagyobb az igény a vegyszermentes termékekre. 
Az irány kezd jó lenni, viszont egyre több tudatos vásárlóra van szükség. 
Azt tudjuk, hogy vidéken, falun van a jövő, hiszen mezőgazdaságra lehet életet alapozni. 
Azon kell dolgozzunk, hogy újból visszaálljon a város és a falu közötti egészséges viszony, amely kölcsönösen fenntartja és eltartja egymást.